Mezőgazdasági cégfejlesztés.

Miért kell a gazdáknak mezőgazdasági cégfejlesztés? Marketing, pénzügy, kontrolling? A legtöbb embernek még a hátán is fel áll a szőr az ilyen szavaktól. Minek nekem ilyennel foglalkoznom, ott van a könyvelőm, az ő dolga a papírokkal bíbelődni, van nekem így is annyi dolgom. A növénytermesztési technikák abban segítenek neked, hogy minél több és minél jobb termésed legyen. A marketing abban , hogy ezt a minőséget tudd is  lekommunikálni, és akár a jelenlegi ár többszöröséért add el a termésedet. Ha jó minőségű a terméked, akkor kellő marketing tudással el lehet azt adni bárhol a világon.

Igen! Ki lehet lépni a külső piacokra is- az internet korszakában, a modern logisztikai vállaltok működése mellett, külföldre is egyszerűbb lett eladni termékeket. Ha az ászsiaik el tudják adni a rosszabb minőségű árujukat világszerte, akkor pont a kiváló minőségű magyar agrár termékeknek ne lenne piaca? Épp ez mutatja leginkább a marketing hiányát a mezőgazdaságban. A pénzügy és kontrolling rendszer nélkül esélye sincs egy gazdaságnak a stabil és kiszámítható növekedésre. Tudnod kell előre, legalább 1-2 évvel, hogy mikor, hol, mennyi és milyen költségeid és bevételeid lesznek ahhoz, hogy finanszírozni tudd a termelési folyamatokat és fejlesztéseket.

Go to Top